- Interaktivna instalacija Time raziskuje neskončne možnosti oblikovanja, ki ga omogoča sodobna programska oprema in ki se hkrati lahko prilagaja vsakemu trenutku in vsakemu posamezniku.
- Instalacijo sestavljata deli Onkraj obzorja avtorja Hidekija Yoshimota in skupine Tangent ter 8 minut, 20 sekund nizozemske avtorice Marjan van Aubel.
- Razstava bo na ogled v razstaviščih Art Point in Art Garden v Milanu od 16. do 21. aprila 2024.
Lexus na tednu oblikovanja v Milanu predstavlja instalacijo z naslovom Time
Lexus se tudi to pomlad vrača na teden oblikovanja v Milanu, kjer se bo predstavil z interaktivno instalacijo Time (čas), ki združuje izvirni kreaciji dveh vodilnih svetovnih oblikovalcev. Obe deli sta namenjeni osvetlitvi prihodnosti oblikovanja, ki je osredotočeno na človeka.
Znamka Lexus že vse od svoje ustanovitve pred 35 leti nenehno izziva in presega ustaljene norme v svetu izdelovanja avtomobilov premijskega razreda. Hkrati pa premika meje v izdelovanju izdelkov in snovanju storitev ter si prizadeva ustvariti nove izkušnje, ki spoštujejo vsak trenutek kupčevega časa.
S tovrstno miselnostjo je ustvarjena tudi instalacija Time, ki raziskuje, kako bo doba programsko definirane strojne opreme neskončno razširila možnosti za osebno prilagojene izkušnje, kar bo oblikovanju omogočilo nemoteno predvidevanje in razvoj v skladu z željami vsakega posameznika.
Instalacija je pravzaprav razdeljena med dve umetnini na istem mestu. Pod razstavo Beyond the Horizon (Onkraj obzorja) je podpisan avtor Hideki Yoshimoto/Tangent, ki predstavlja svet mobilnosti naslednje generacije, ki se s pomočjo programske opreme še naprej razvija na neomejene načine. Dopolnjuje ga glasba Keiichira Shibuya, ki še dodatno vabi obiskovalce v poglobljen prostor.
Zunanji del razstave pa predstavlja stvaritev 8 Minutes, 20 Seconds (8 minut, 20 sekund) nizozemske avtorice Marjan van Aubel. Ta instalacija predstavlja pionirske pristope k oblikovanju in tehnologiji v smeri ogljično nevtralne prihodnosti, ki so seveda značilni tudi za družbo Lexus.
Obe instalaciji vsebujeta tudi naslednjo generacijo električnega vozila znamke Lexus. Pooseblja jo koncept LF-ZC, ki prikazuje, kako lahko sinergija strojne in programske opreme na novo opredeli avtomobilsko izkušnjo.
Lexus že skoraj 20 let redno razstavlja na tednu oblikovanja v Milanu, na katerem sodeluje s številnimi priznanimi oblikovalci in umetniki, s katerimi obiskovalcem ponuja poglobljene izkušnje. V preteklosti je znamka Lexus v sklopu tedna oblikovanja v Milanu sodelovala s številnimi mednarodno cenjenimi imeni, med katerimi velja omeniti Philippa Nigroja, Souja Fujimota, umetniški kolektiv Rhizomatiks, Germana Barnesa in Suchi Reddy.
Instalacija Time bo od 16. do 21. aprila 2024 na ogled na prizoriščih Art Pointu in Art Gardenu v Superstudiu Pìu v znameniti milanski oblikovalski četrti Tortona.
Podrobnosti dogodka
Datum: dan za medije, 15. april 2024 od 10:00 do 20:00; dnevi za javnost 16. do 21. april 2024 od 10:00 do 21:00,
Prizorišče: Art Point and Art Garden, Superstudio Più, Via Tortona 27, 20144 Milano, Italija,
Razstava:
- Instalacija BEYOND THE HORIZON (Onkraj obzorja), Hideki Yoshimoto/Tangent (Art Point),
- Instalacija 8 Minutes, 20 Seconds (8 minut, 20 sekund), Marjan van Aubel (Art Garden),
Profil oblikovalca – Hideki Yoshimoto /Tangent
Hideki Yoshimoto je ustanovitelj mednarodne znamke za oblikovanje in inovacije Tangent. Še kot študent na Royal College of Art v Londonu je bil leta 2013 dobitnik prve nagrade Lexus Design Award. S svojo zmagovalno stvaritvijo INAHO je razstavljal po vsem svetu, kasneje pa je iz tega dela nastal tudi komercialni izdelek.
Tangent je oblikovalski studio, ki si prizadeva približati tehnologijo življenju in času ljudi, namesto da bi jim jo vsiljevali. Njihov pristop temelji na odnosu, ki ga želi znamka Lexus vzpostaviti med svojimi strankami in mobilnostjo.
Profil oblikovalke – Marjan van Aubel / Marjan van Aubel Studio
Marjan van Aubel je tako imenovana solarna oblikovalka iz Nizozemske, ki s svojimi stvaritvami raziskuje inovacije, v katerih je sončna svetloba združena s tehnologijo za trajnostno prihodnost. Je direktorica večkrat nagrajenega studia Marjan van Aubel, katerega ustvarjanje temelji na dejavnostih, ki so namenjene vključevanju sončne energije v vsakdanje življenje.
»Še naprej bomo ustvarjali prihodnost, ki združuje trajnost, dizajn in solarno tehnologijo. S solarnim dizajnom in sončno energijo bomo ustvarili trajne spremembe ter jih prek zgradb in predmetov vključili v naša življenja. To je naše poslanstvo in naš temeljni cilj,” Marjan van Aubel pojasnjuje bistvo svojega ustvarjalnega etosa.
Ta zamisel je tesno povezana z vizijo oblikovanja znamke Lexus, ki je osnovana na prepričanju, da baterijsko-električna vozila zagotavljajo dodano vrednost, ki je osredotočena na človeka.
Marjan Van Aubel je diplomirala na Royal College of Art, kjer je tudi z magistrirala iz produktnega oblikovanja, poleg tega pa ima tudi diplomo z Rietveld Academy Design Lab. Sodeluje s priznanimi blagovnimi znamkami, kot so COS, Timberland in Swarovski. Vseskozi pa si prizadeva za prehod na sončno energijo po vsem svetu. Med njena pomembna dela sodijo Sunne, Current Table, Power Plant in zasnova strehe za nizozemski paviljon na Expo 2020 v Dubaju.
Profil skladatelja – Keiichiro Shibuya
Japonski skladatelj, glasbenik in umetnik Keiichiro Shibuya živi med Tokijem in Parizom. Diplomiral je na oddelku za kompozicijo tokijske umetnostne univerze. Njegovo delo obsega vrhunsko elektronsko glasbo, dela za klavir, opere, filmsko glasbo in zvočne instalacije.
Shibuya je prejel tudi priznanje za svojo filmsko glasbo. Poleg tega pa je v letih 2020 in 2021 prejel priznanji na 75. podelitvi filmskih nagrad Mainichi in nagrado japonskih filmskih kritikov za film Polnočni labod. S svojimi deli Shibuya še naprej premika meje tehnologije, življenja in smrti.
http://atak.jp/en/
O znamki Lexus
Znamka Lexus je bila ustanovljena leta 1989, ko je na ceste zapeljala prva generacija limuzine LS, ki je na novo definirala vrhunsko avtomobilsko razkošje. Leta 1998 je Lexus z modelom RX tudi uvedel razred razkošnih športnih terencev. Nekoliko kasneje so predstavili tudi prvi avtomobil premijskega razreda na hibridni pogon. Od takrat so prodali več kot 2,33 milijona elektrificiranih vozil, med katerimi so tako samopolnilni in priključni hibridi kot tudi baterijsko-električna vozila.
Lexus je globalna premijska avtomobilska znamka, ki jo odlikuje neomajna zavezanost drznemu in brezkompromisnemu oblikovanju, izjemno kakovostni izdelavi in navdušujoči zmogljivosti. Lexus je razvil svojo linijo vozil, s katerimi izpolnjuje potrebe najbolj zahtevnih kupcev, ki jih hkrati obravnava kot svoje cenjene goste. Znamka Lexus je trenutno prisotna v več kot 90 državah sveta.
Člani ekipe znamke Lexus so predani ustvarjanju izjemnih izkušenj, s katerimi navdušujejo in spreminjajo svet.