IZBERITE
ODKRIJTE LEXUS

POSODOBLJENI LEXUS UX

Posodobljeni Lexus UX ponuja nove tehnologije, izboljšano krmiljenje in večjo izbiro barv.

· Lexus predstavlja posodobitve luksuznega kompaktnega športnega terenca UX.

· Novi multimedijski sistem ponuja hitrejše delovanje in bolj intuitivno upravljanje.

· Na voljo je z 20,32-centimetrskim (8-palčnim) ali 30,48-centimetrskim (12-palčnim) za dotik občutljivim zaslonom, poleg tega pa tudi z navigacijo v oblaku in možnostjo posodobitev programske opreme po zraku.

· Predstavljen bo tudi nov paket opreme F SPORT Design, ki ponuja bolj športen izgled zunanjosti.

· Prilagodljivo variabilno vzmetenje AVS je del standardne opreme pri različici UX F SPORT.

· Na voljo so nove barve zunanjosti, med katerimi je tudi dvobarvna kombinacija, poleg tega pa tudi nova oblazinjenja.

· Posodobitve se nanašajo tako na samopolnilno hibridno električno različico UX 250h kot tudi na bencinsko različico UX 200. Novi modeli bodo na voljo od poletja 2022 dalje.
 

Lexus bo letošnje poletje predstavil nekoliko posodobljenega kompaktnega športnega terenca UX. Osvežena bosta tako zunanjost kot tudi multimedijska povezljivost. Na voljo bo tudi paket opreme F SPORT Design, ki zagotavlja še nekoliko bolj atraktiven športni izgled.  Posodobitve se nanašajo tako na samopolnilno hibridno električno različico UX 250h kot tudi na na bencinsko različico UX 200.

Lexus UX, ki je bil predstavljen leta 2019, je eleganten in zmogljiv športni terenec. To je nekakšen vstopni model v svet znamke Lexus.  Zasnovan je na globalni arhitekturni platformi GA-C, ki ponuja prednosti nizkega težišča in karoserijske togosti, s katerima zagotavlja navdušujočo vozniško izkušnjo.  

Športnoterenske zmogljivosti pa zagotavlja tudi opcijski elektronsko nadzorovani štirikolesni pogon E-Four.

Novi multimedijski sistemi

Prenovljeni UX ponuja tudi nove multimedijske sisteme, katerih delovanje je precej hitrejše, upravljanje pa bolj intuitivno. Zasnovani so tako, da v središče postavljajo človeka, zaradi česar je boljša tudi njihova funkcionalnost.

Glede na raven opreme so modeli opremljeni z 20,32-centimetrskim (8-palčnim) ali s 30,48-centimetrskim (12-palčnim) zaslonom, ki sta oba občutljiva za dotik. Ta zasnova tudi odpravlja za dotik občutljivo sledilno ploščico, s katero je bila opremljena prejšnja različica. Novi zasloni so na armaturni plošči premaknjeni za 143 mm naprej, kar jih približuje vozniku in jim omogoča bolj udobno upravljanje. 12-palčni zaslon ponuja tudi jasnješo grafiko v višji ločljivosti.

Bistveno povečana računalniška zmogljivost pomeni tudi hitrejšo odzivnost na ukaze. Navigacija v oblaku, ki je vedno povezana, je na voljo kot standard. To omogoča dostop do cestnih in prometnih informacij v realnem času in posledično lažje načrtovanje poti. 12-palčni sistem ima tudi vgrajeno navigacijo, kar omogoča brezhibno delovanje tudi na območjih, kjer povezava v oblaku ni na voljo.

Nov sistem za prepoznavanje glasu vključuje možnost uporabe pomočnika »Hey Lexus«. To omogoča uporabo glasovnih ukazov za telefoniranje, upravljanje avdiosistema in klimatske naprave ter iskanje po svetovnem spletu. Sistem se lahko poveže tudi z informacijami v oblaku, tako da ga je mogoče na primer vprašati o cenah goriva in drugih lokalnih informacijah. Programiran je tako, da razume več pogovornih izrazov in bolje prepozna ukaze. Deluje tudi, ko je v ozadju hrup. Zvoka ni nikoli treba utišati, mikrofoni pa lahko prepoznajo, ali govori voznik ali sovoznik.

Kot del standardne opreme sta omogočeni tudi brezžična povezava pametnega telefona prek Apple CarPlay in žična povezava Android Auto. Za popolno brezskrbnost je mogoče posodobitve programske opreme multimedijskega sistema dostaviti po zraku z uporabo modula za podatkovno komunikacijo DCM. Na voljo so tudi vtičnice USB-A in USB-C, prek katerih je možno predvajati različne vsebine in polniti mobilne naprave. Multimedijski sistem lahko shrani profile do treh oseb, pri čemer njihovim preferencam takoj prilagodi nastavitve multimedijskega sistema, zvoka in navigacije.

Na prostoru na sredinski konzoli, kjer je bila pri prejšnji različici nameščena multimedijska sledilna ploščica, so zdaj nameščeni upravljalni gumbi za ogrevanje sprednjih sedežev. Če ogrevanje sedežev ni na voljo, se tam nahaja majhen priročen odlagalni predal. Konzola ima tudi osvetljeno površino pred nadzorno ploščo klimatske naprave, kjer se nahaja tudi prostor za velik pametni telefon.

V skladu s tradicionalno japonsko gostoljubnostjo omotenaši, ki je tudi pomemben sestavni del uporabniške izkušnje avtomobilov znamke Lexus, lahko lastniki z uporabo aplikacije Lexus Link, kar prek svojega pametnega telefona daljinsko odklepajo in zaklepajo vrata, upravljajo klimatsko napravo in navigacijo.

Paket opreme F SPORT Design

Paket opreme F SPORT Design je po novem na voljo tudi pri športnem terencu UX. Na ta način je mogočnost športnega sloga F SPORT na voljo širšemu krogu kupcev.

Na sprednjem delu dominira vretenasti zračnik motorja F SPORT z mrežastim vzorcem, ki je zaključen v črni barvi s kromiranim robom na spodnjem delu. Isti vzorec se ponovi tudi na obrobah meglenk, ki so nameščene v sprednjem odbijaču. Tudi zadnji odbijač se ponaša z obliko, ki je značilna za F SPORT. Atraktivni izgled pa dopolnjujejo strešni spojler črne barve in detajli okrog zadnjih luči.

45,72-centimetrska (18-palčna) lita platišča F SPORT so zasnovana z desetimi kraki in so pobarvana s temno kovinsko prevleko.

Paket opreme F SPORT Design vključuje tudi oblazinjenje sedežev iz sintetičnega usnja, ogrevana sprednja sedeža, dvopodročno avtomatsko klimatsko napravo s sistemom za kakovost zraka Nanoe-X, kamero za vzvratno vožnjo, samodejne brisalce, žaromete LED s samodejnimi dolgimi lučmi, kromirane strešne letve, črne letve kolesnih lokov in oznake Lexus "F".

UX F SPORT

Različica UX F SPORT kot del standardne opreme ponuja tudi prilagodljivo variabilno vzmetenje AVS, ki prispeva k ostrejšemu upravljanju, boljši odzivnosti podvozja ter bolj tekoči vožnji na vseh cestnih površinah. Krmilni sistem AVS je prilagojen tako, da omogoča brezhibne prehode na visoko silo blaženja, če to zahtevajo razmere. Na ta način je sprememba v obnašanju vozila skorajda neopazna.  Nastavitve sistema pa zmanjšujejo tudi vibracije srednjih in visokih frekvenc.

Zaradi novega bolj togega spoja med zgornjim delom nosilca krmilnega menjalnika in delom vzmetenja je izboljšan tudi občutek krmiljenja. Sila dušenja blažilnikov je bila v skladu z dodatno togostjo ustrezno prilagojena za optimalno delovanje.

Karoserijska togost

Izboljšave različic letnika 2022 vključujejo tudi večjo karoserijsko togost z dodatnimi zvari na spodnjem delu. Poleg tega pa so dodane še jeklene ojačitve na predelu zadnjih vrat.

Barvna paleta

Športni terenec UX je na voljo tudi z novo barvo Sonic Platinum, ki jo odlikuje posebna končna obdelava, ki temelji na sonični tehnologiji, pri kateri nanos, ki je debel le nekaj mikronov, zbliža enakomerno poravnane kovinske luske v barvi, kar ustvarja dodaten sijaj in globlje senčenje površine avtomobila.

Po novem je možna tudi izbira dvobarvne kombinacije. Na voljo je šest barv, ki jih je pri različicah F SPORT in F SPORT Design možno kombinirati s streho v kontrastni črni barvi.

Pri vseh različicah z izjemo paketa opreme F SPORT so v kabini tkanina, umetno usnje in pravo usnje na voljo tudi v barvi Hazel. Oblazinjenje iz perforiranega usnja ima svež videz, ki ga ustvarjajo šivi v vzorcu Kagome, ki ga navdihuje tradicionalno japonsko tkanje košar. Oblazinjenje iz sintetičnega usnja pa je zasnovano v slogu japonskega vzorca Sashiko.

Varnostni paket Lexus Safety System +

Posodobitev je bil deležen tudi varnostni paket Lexus Safety System +, ki prinaša izboljšan sistem za zaznavanje in preprečevanje trka. Avtomobil so namreč opremili s sistemom za pomoč pri vožnji skozi križišče, kar omogoča bolj varno zavijanje levo in desno. Pomoč pri krmiljenju v sili pa vozniku pomaga pri izogibanju oviram, ne da bi pri tem zapustil svoj vozni pas. Dinamični radarski tempomat uporablja funkcijo za zmanjševanje hitrosti v ovinku, ki samodejno prilagodi hitrost vozila, da ustreza radiju zavoja.

Učinkoviti pogonski sklopi

Pogonski sklopi pri posodobljenih različicah športnega terenca UX ostajajo nespremenjeni. UX 250h dosega odlično učinkovitost in izpopolnjeno zmogljivost s hibridno električno tehnologijo znamke Lexus četrte generacije. Njegov 2,0-litrski sistem razvija 184 konjskih moči (135 kW). UX 200 poganja skoraj identična različica štirivaljnega 2,0-litrskega bencinskega motorja, ki sestavlja tudi pogonski sklop hibridnega modela. Ta enota je znana po izjemni 40-odstotni toplotni učinkovitosti, ki ji pomaga zagotoviti nizko porabo goriva in nizke emisije CO2.