- Domet se je povečal za več kot 40 % na 450 km
- Izboljšano krmiljenje in vzmetenje, kar izboljša doživetje vožnje z »električnim Lexusom«
- Nov večpredstavnostni sistem, ki je bolj funkcionalen, in ima večji zaslon na dotik
- Izboljšan sistem Lexus Safety System +
Raznolikost nadgradenj je povečala privlačnost mestnega športnega terenca Lexus UX 300e, ki je bil pred tremi leti predstavljen kot prvi povsem električni model Lexus. Te spremembe pomenijo, da lahko UX 300e, ki je nastal zaradi Lexusove ambicije po razvoju »ustvarjalnega mestnega raziskovalca«, vozi dlje z enim polnjenjem, da so izboljšani privlačnost, udobje in uporabnost kabine ter da je vožnja še prijetnejša. Spremembe tudi potrjujejo, kako dobro se elektrifikacija ujema z uveljavljenimi lastnostmi vozil Lexus, saj dopolnjujejo tiho prefinjenost z izjemno odzivno vožnjo.
Najpomembnejša sprememba je nov baterijski sistem, ki razdaljo, ki jo lahko prevozite, poveča za več kot 40 % na 450 km v kombiniranem ciklu WLTP. Lexusovo doživetje vožnje z električnimi vozili izboljšajo tudi spremembe vzmetenja, karoserije in šasije modela UX 300e.
V notranjosti vozila najbolj očitno izboljšavo predstavlja prenovljen večpredstavnostni sistem. Ponuja izboljšano povezljivost, hitrejše in enostavnejše delovanje, navigacijo v oblaku ter večji 8- in 12-palčni zaslon na dotik. Notranjost je zdaj na voljo tudi z novimi možnostmi oblazinjenja.
Nadgrajeni UX 300e bo v prodajnih salonih po vsej Evropi na voljo spomladi 2023. Nadgradnje za drugi dve različici UX, hibridni električni UX 250h s samodejnim polnjenjem in bencinski UX 200, so bile na voljo že od poletja 2022.