- Ikonični barcelonski paviljon iz dvajsetih let prejšnjega stoletja v središču mesta gosti povsem nov Lexus RZ v najnovejši kampanji znamke
- Paviljon, ki ga je zasnoval Ludwig Mies van der Rohe, odraža plemenit in ustvarjalen življenjski slog, ki opredeljuje Lexus
- Čeprav znamka slovi po tehnoloških inovacijah, igrajo podatki v tej kampanji le stransko vlogo, njen poudarek je namreč na občutku vožnje
Lexus bo danes na prizorišču z ikonično arhitekturo, v barcelonskem paviljonu arhitekta Ludwiga Miesa van der Roheja, razkril svojo kampanjo za predstavitev povsem novega modela RZ.
Mies velja za enega vodilnih predstavnikov modernistične arhitekture, ki je ustvarjal različna dela, od izpopolnjenih pisarniških stolpnic do minimalističnih bivalnih prostorov. »Manj je več« je citat, ki ga pogosto pripisujejo Miesu. Vendar pa njegove stavbe izžarevajo veliko več kot le strog minimalizem: znan je po ustvarjanju harmoničnih prostorov, pri čemer je z združevanjem svoje strasti do bogatih tekstur in materialov znal poudariti majhne, a vpadljive in pomembne podrobnosti v prostoru. Miesov pristop k oblikovanju je prepoznati v notranjosti vozila RZ: manj okrasnih elementov vzbuja občutke prostranosti, vse pa je izpopolnjeno z vrhunskimi materiali.