IZBERITE

Ikone oblikovanja, zapisane z velikimi črkami: Lexus si je za prizorišče predstavitve povsem novega modela RZ izbral barcelonski paviljon

  • Ikonični barcelonski paviljon iz dvajsetih let prejšnjega stoletja v središču mesta gosti povsem nov Lexus RZ v najnovejši kampanji znamke
  • Paviljon, ki ga je zasnoval Ludwig Mies van der Rohe, odraža plemenit in ustvarjalen življenjski slog, ki opredeljuje Lexus
  • Čeprav znamka slovi po tehnoloških inovacijah, igrajo podatki v tej kampanji le stransko vlogo, njen poudarek je namreč na občutku vožnje

 

Lexus bo danes na prizorišču z ikonično arhitekturo, v barcelonskem paviljonu arhitekta Ludwiga Miesa van der Roheja, razkril svojo kampanjo za predstavitev povsem novega modela RZ.

Mies velja za enega vodilnih predstavnikov modernistične arhitekture, ki je ustvarjal različna dela, od izpopolnjenih pisarniških stolpnic do minimalističnih bivalnih prostorov. »Manj je več« je citat, ki ga pogosto pripisujejo Miesu. Vendar pa njegove stavbe izžarevajo veliko več kot le strog minimalizem: znan je po ustvarjanju harmoničnih prostorov, pri čemer je z združevanjem svoje strasti do bogatih tekstur in materialov znal poudariti majhne, a vpadljive in pomembne podrobnosti v prostoru. Miesov pristop k oblikovanju je prepoznati v notranjosti vozila RZ: manj okrasnih elementov vzbuja občutke prostranosti, vse pa je izpopolnjeno z vrhunskimi materiali.

Paviljon v Barceloni, ki ga je Mies zasnoval za svetovno razstavo leta 1929, je bil miren, neprekinjen prostor z razkošnimi marmornatimi stenami in edinstvenim, po meri oblikovanim pohištvom. Paviljon se nahaja v središču mesta, ki slovi po svoji osupljivi arhitekturi, in je popolno prizorišče za predstavitev vozila, ki prinaša moč osebnega razkošja vsem, ki se usedejo za volan.

Popolnoma novi RZ je prvo Lexusovo vozilo, ki je bilo od vsega začetka zasnovano kot baterijsko električno vozilo, v njegovem jedru pa sta tehnologija in dizajn. Vsak element modela RZ je bil skrbno premišljen in optimiziran skozi prizmo filozofije omotenaši, filozofije nepresegljive gostoljubnosti, da bi zagotovili najbolj luksuzno in prijetno izkušnjo EV.

Čeprav prvo namensko vozilo BEV proizvajalca luksuznih vozil temelji na podatkih in tehnologiji, pa povsem novi RZ ponuja več kot le dovršeno tehniko: neprekosljivo doživetje vožnje. V oglasu, ki se osredotoča na to, da je občutek med vožnjo vse, spremljamo moškega, kako se giblje v svojem domu v paviljonu. Obkrožajo ga luksuzni predmeti, ki so premišljeno izbrani tako zaradi svoje elegance kot zaradi visokotehnoloških zmogljivosti, kar je vizualno predstavljeno s podatki, ki v obliki besedila prekrivajo dogajanje na sliki.

Ko se posameznik usede v Lexus RZ, parkiran na dovozu, in začne svojo vožnjo, podatki stopijo v drug plan, poudarek pa je na občutku vožnje.  

RZ združuje dovršeno izdelavo in premišljeno oblikovanje znamke Lexus ter to povzdigne v nov standard vrhunske vozne izkušnje. Vsak posamezen element vozila je bil skrbno oblikovan in premišljeno vstavljen v celoto, povzdignjeno na povsem novo raven razkošja, razvitega v skladu s filozofijo Lexus Driving Signature, ki jo sestavljajo zaupanje, nadzor in udobje: zasnovano tako, da postavlja nova merila vrhunske vozne izkušnje.

RZ ohranja vse lastnosti, ki so značilne za Lexus, t.j. zmogljivost in mojstrsko izdelavo, obenem pa ponuja izjemno pospeševanje in vznemirljivo vozno izkušnjo zaradi Lexusove pionirske kombinacije osi e-Axle z nadzorom navora štirikolesnega pogona DIRECT4.

Prav tako kot so arhitekti, ki so zasnovali barcelonski paviljon, temeljito premislili vsak kamen, tramove in materiale, ki so jih nato uporabili pri izgradnji ikonične stavbe, je Lexus RZ kombinacija na tisoče drobnih, a ključnih elementov tehnologije, mojstrske izdelave in oblikovanja, da bi ustvaril najboljše, kar lahko ponudijo luksuzna električna vozila.

#Lexus                                

#LexusRZ            

#TheDriveIsEverything