- Lexus sodeluje z vodilnimi evropskimi digitalnimi umetniki pri ustvarjanju izvirnih del, ki navdih črpajo iz »izjemnosti vsakdana«, vodila povsem novega Lexusa LBX.
- Predstavljeni ustvarjalci so Šved Andreas Wannerstedt, Španec Ricardo Orts (znan kot Ulises) in Britanka Charlotte Taylor.
- Umetniki so oblikovali vizualno osupljiva digitalna umetniška dela in tako v kampanjo za predstavitev Lexusa LBX vnesli svoj prepoznaven osebni pečat.
- Dela so Lexus in umetniki predstavili na kanalih družbenih medijev in drugih platformah.
Sodobni digitalni umetniki v počastitev povsem novega lexusa lbx upodabljajo »izjemnost vsakdana«
Lexus je skupini vseevropskih digitalnih umetnikov naročil, naj s pomočjo potopitvenega oblikovanja in dinamičnih slik ustvarijo edinstvene poglede vsakdanjega mestnega življenja za proslavitev predstavitve povsem novega kompaktnega mestnega športnega terenca LBX.
Umetniki so na podlagi slik in filma kampanje LBX »Izjemnost vsakdana« ustvarili vizualne podobe in animacije, ki odpirajo nove poglede na poznana mestna okolja ter s pomočjo obdelave spreminjajo mestno arhitekturo in ulično podobo. To je najnovejši izvirni projekt dolgoletne Lexusove povezave s svetom sodobne umetnosti in oblikovanja, ki podpira zavezanost podjetja k inovacijam in ustvarjalnemu razmišljanju.
Umetniki
Trije umetniki, ki so jih izbrali zaradi njihovih izvirnih tehnik, umetniške vizije in močne prisotnosti v družbenih medijih, so Andreas Wannerstedt (Švedska), Ricardo Orts, poznan kot »Ulises« (Španija), in Charlotte Talyor (Združeno kraljestvo).
Wannerstedt je umetniški vodja in 3D umetnik, znan po svojih skulpturah in fascinantnih brezkončnih animacijah. Dejal je: »LBX prinaša svež in izjemen pristop k vsakdanjemu življenju. To me je skupaj z ostro zasnovo vozila in izbiro živahnih barv pritegnilo k sodelovanju z Lexusom in ustvarjanju umetnine, ki izraža nov pogled na življenje v mestu.«
Tudi Ulises je 3D umetnik, ki ima izkušnje še na področju videa in animacije. Dela, ki jih ustvarja v berlinskem studiu Ulises Studio, vzbujajo občutek vrhunske kakovosti in so na popolni meji med resničnim in nadrealističnim. V njegovi animaciji se vozilo LBX pelje skozi tipično enobarvno mesto, ki se postopoma spremeni v pisano paleto mestne arhitekture.
Charlotte Taylor je digitalna umetnica in ustanoviteljica Studia Maison du Sable. Ukvarja se z arhitekturo, notranjim oblikovanjem in umetniškim vodenjem.
Kampanja »Izjemnost vsakdana«
Popolnoma novi LBX naredi vsakdan izjemen, saj vsakodnevno doživetje vožnje spreminja v razkošno in privlačno. Trženjska kampanja ob predstavitvi novega modela je ta koncept že zajela v seriji štirih dogodkov v Milanu, Londonu, Madridu in Parizu, kjer so se poznana vsakdanja okolja – avtopralnica, večnadstropna parkirna hiša, galerija ulične umetnosti in pekarna – spremenila v potopitvena luksuzna doživetja in predstavila model LBX.
O modelu LBX
Popolnoma novi hibrid LBX s samodejnim polnjenjem je najmanjši Lexus doslej, vendar si v celoti zasluži status prelomnega modela, ki ruši tradicionalno hierarhijo luksuznih vozil in bo v Evropi za znamko spremenil pravila igre.
Kot nova oblika v Lexusovi uveljavljeni liniji športnih terencev je zelo privlačen za mlajše občinstvo in tiste, ki morda še niso razmišljali o Lexusu. Zasnovan in razvit je bil brez kompromisov, zato ga odlikujeta kakovost izdelave in oprema, značilnejši za večje modele, ter navdušujoče doživetje vožnje, ki ga zagotavlja vsak novi Lexus.
Linija je zasnovana tako, da daje lastnikom več svobode pri izražanju njihovega individualnega okusa in sloga, s čimer pri Lexusu luksuz postane oseben. Ponuja izbiro različnih kombinacij oblikovnih podrobnosti, barv, tekstur in zaključkov za doseganje prefinjenega, dinamičnega ali športnega pridiha.
Več o povsem novem Lexusu LBX preberite na https://newsroom.lexus.eu/lexus-lbx/