Originalni NX, ki je bil predstavljen leta 2014, je hitro postal najbolje prodajani model znamke Lexus v regiji. Do zdaj je bilo prodanih več kot 175.000 primerkov, po katerih so večinoma posegali kupci, ki pred tem niso vozili avtomobilov znamke Lexus. Trenutno športni terenec NX pomeni približno tretjino prodaje avtomobilov znamke Lexus na evropskem trgu. Hkrati pa je NX tudi temeljni globalni model, katerega prodajne številke presegajo milijon prodanih primerkov.
“Novi NX je zasnovan tako, da izpolnjuje potrebe kupcev na različnih koncih sveta, ki prisegajo na različne življenjske sloge. Njegove ključne točke so elektrifikacija, oblika, vozne zmogljivosti in sodobna tehnologija," razlaga glavni inženir Takeaki Kato.
NX prinaša tudi precejšnjo spremembo pri snovanju in razvoju novih avtomobilov znamke Lexus, ki vključuje digitalno-računalniške modelirne tehnike ter še bolj premišljene inženirske rešitve, ki zagotavljajo višjo stopnjo kakovosti. Hkrati pa so še vedno prisotni rokodelski mojstri takumiji, ki s svojimi izurjenimi rokami, ušesi in očmi kakovosti dodajajo najvišjo raven najbolj občutljive senzorike.
Funkcionalna lepota
S predstavitvijo novega športnega terenca NX znamka Lexus vstopa v novo evolucijsko obdobje. Pri tem pa ohranja temelje, postavljene s filozofijo L-finesse, ki s prefinjenim občutkom združuje sodobno obliko in napredno tehnologijo.
Poglavitni namen je bil ohraniti avantgardni značaj, ki se je s svojo sofisticiranostjo in dinamiko že pri prvi generaciji športnega terenca NX izkazal za izjemno privlačnega. Pri novem modelu so te prvine še bolj dovršene, premišljene in dodelane ter soustvarjajo dinamični oblikovalski jezik. Rezultat je tako imenovana funkcionalna lepota, pri kateri se oblika meša z zmogljivostjo, skupaj pa ustvarjata celoto, ki jo odlikujejo boljša aerodinamika, nižja stopnja hrupa in manjša poraba goriva.
Koncept Tazuna
Novi NX je prvi model znamke Lexus, pri katerem je voznikov kokpit nastal na podlagi koncepta Tazuna, ki je bil predstavljen pri prototipu Lexus LF-30 Electrified.
Beseda tazuna v japonskem jeziku označuje nadzor jezdeca nad konjem. V avtomobilskem jeziku to pomeni aplikacijo načela roke na volanu, oči na cesti. Poleg tega tovrstna zasnova kokpita povečuje kakovost vozniške izkušnje, voznika navdaja s samozavestjo in mu zagotavlja boljši nadzor nad vozilom in boljši pregled nad okolico.
“Na novo smo zasnovali idealen kokpit, ki vozniku omogoča še boljšo povezanost z avtomobilom. Povezava je po novem še bolj intuitivna in omogoča boljši nadzor nad vozilom," pravi glavni inženir Takeaki Kato. Pri vožnji je najpomembnejša voznikova osredotočenost na dogajanje na cesti. Zato so multiinformacijski zaslon, multimedijski zaslon, števci in opcijski projekcijski zaslon zasnovani tako, da omogočajo takojšen dostop do informacij.
Oblika, kakovost in obdelava izžarevajo tradicijo znamke Lexus, poleg tega pa tudi načela japonskega gostoljubja omotenaši. Mojstri ročnega dela takumiji pa so z izborom kakovostnih materialov in natančnih metod izdelave zagotovili popolnost vsega, česar se je v avtomobilu mogoče dotakniti, slišati ali videti.