Lexus ob svoji 30-letnici na letošnjem Tokyo Motor Showu predstavlja koncept elektrificiranega vozila LF-30, s katerim uresničuje svojo zavezanost elektrificirani prihodnosti svojih avtomobilov.
Japonci so že od nekdaj znani po svoji zanesljivosti. Kar rečejo, drži kot pribito. Kar obljubijo, vedno uresničijo. Vodilni možje znamke Lexus so pred nekaj tedni napovedali, da bo prihodnost te znamke elektrificirana. In njihov razstavni prostor na letošnjem Tokyo Motor Showu, ki te dni poteka na razstavišču Tokyo Big Sight, je pravzaprav utelešenje te napovedi. Lexusova glavna zvezda je namreč fascinantni koncept samodejnega luksuznega električnega avtomobila LF-30.
Izjemen razvoj v prvih 30 letih
Lexus je od svojega rojstva pred 30 leti prehodil izjemno pot. V tem razmeroma kratkem času se je utrdil kot eden najbolj eminentnih proizvajalcev luksuznih avtomobilov, ki jih odlikujejo izjemna kakovost, vrhunski dizajn, posvečanje najmanjšim detajlom, natančna izdelava, zanesljivost, varnost, udobje in razkošje. »A kljub temu se je na razstavi v Pebble Beachu leta 2011 zgodilo nekaj nepričakovanega.
Neki novinar je Akiu Tojodi brez dlake na jeziku dejal, da je Lexus dolgočasna znamka. Takrat se je Akio Tojoda zaobljubil, da za Lexusove avtomobile nikoli več nihče ne bo mogel reči česa podobnega,« se spominja Jošihiro Sawa, predsednik družbe Lexus International.
Po tem incidentu so ustanovili Lexus International, katerega vodja je bil Akio Tojoda, tako imenovani Master Driver. S svojimi bogatimi izkušnjami je na več ravneh pomagal pri reorganizaciji znamke. Ponuditi so želeli nekaj, česar drugi luksuzni proizvajalci nimajo. Po Tojodovem prepričanju se je skrivnost skrivala predvsem v poudarjanju blagovne znamke, ki temelji na izjemnih voznih lastnostih avtomobila, poleg tega pa tudi na izjemni kakovosti izdelave in uporabi najbolj finih materialov.
Podobno kot je prva generacija modela LS na novo določila pojmovanje luksuzne limuzine, so tudi novi Lexusovi modeli postali pojem atraktivnosti v vseh pomenih te besede. Od tistega prelomnega trenutka leta 2011 Lexus s svojimi avtomobili dobesedno razvaja vsa človekova čutila. S tem pa je postal prava luksuzna blagovna znamka.