IZBERITE
ODKRIJTE LEXUS

ELEKTRIČNI UX 300e

Električni UX 300e postavlja nove mejnike v revoluciji tišine znamke Lexus

• Novi urbani karoserijski križanec se ponaša z najnižjo stopnjo NVH (hrup, vibracije, grobo delovanje) v svojem razredu.
• Mirnost in spokojnost potniške kabine sta posvetilo sploh prvemu avtomobilu znamke Lexus.
• Povsem električni pogonski sklop, izboljšana aerodinamika in izdatna zvočna izolacija pripomorejo k skorajda popolnoma tihi vožnji.

Inženirji in razvojniki znamke Lexus pri snovanju karoserijskega križanca UX 300e, ki je sploh prvi povsem električni model te prestižne znamke, niso ničesar prepustili naključju. Izboljšali so podvozje in karoserijo ter izdatno izolirali potniško kabino. Na ta način so na novo definirali pojem tišine v avtomobilski kabini. Prav tišina je namreč eden izmed ključnih elementov znamke Lexus. Pravzaprav je bil že prvi model LS, ki je na ceste zapeljal pred dobrimi 30 leti znan po izjemno tihi in mirni vožnji. In prvi električni model je na nek način posvetilo prvemu izdelanemu Lexusu.

Preview

Kot rečeno, je tišina potniške kabine že več kot tri desetletja eden izmed ključnih elementov vseh avtomobilov znamke Lexus. Leta 1989 je luksuzna limuzina LS 400 postavila nove standarde v zmanjševanju ravni hrupa v potniški kabini. V tem avtomobilu stopnja hrupa pri hitrosti 100 km/h ni nikoli presegla 58 dB, kar je bilo občutno manj kot pri večini evropskih premijskih tekmecev.

Tišina je postala takorekoč obsesija več kot 4000 oblikovalcev, inženirjev in tehnikov, ki so ob koncu osemdesetih let razvijali prvi avtomobil znamke Lexus. Tako se je rodila takoimenova revolucija tišine, ki se pri novem modelu UX 300e predstavlja v svoji najnovejši izdaji.

“Spokojnost potniške kabine je eden izmed najpomembnejših sestavnih delov DNK-ja znamke Lexus. S prvim povsem električnim Lexusom so naši inženirji dobili priložnost, da vse skupaj postavijo še na višjo raven. Proučevali so različne vzorce hrupa v drugih električnih vozilih premijskega razreda in iznašli povsem nove načine za zmanjševanje ravni hrupa v potniški kabini,” pravi Pascal Ruch, vodja Lexus Europe.

NAJBOLJŠA STOPNJA NVH V SVOJEM RAZREDU

 
Lexus se izdatno posveča zmanjševanju stopnje NVH (noise, vibration, harshness - hrup, vibracije, grobo delovanje), kar vozniku in potnikom omogoča uživanje v vožnji brez zaznavanja hrupa iz okolice.
Baterija, ki je nameščena v tleh, s svojo težo in debelino služi kot učinkovita zvočna pregrada. Dodatna plast izolacije je nameščena tudi na zunanji strani blatnikov, s čimer se zmanjšuje hrup, ki ga med vožno povzročajo drobni kamenčki, voda, umazanija in trenje.

IZBOLJŠANA AERODINAMIKA

 

Za zmanjševanje hrupa, ki ga med vožnjo povzročajo zračni tokovi in veter, je novi UX 300e opremljen z inovativnimi aerodinamičnimi pokrovi, ki so nameščeni v spodnjem zračniku motorja. Ti se samodejno odpirajo in zapirajo ter se na ta način prilagajajo stanju baterije. Na ta način se koeficient zračnega upora zmanjša z 0,33 na 0,31. Spodnja stran baterije je povsem ravna, hkrati pa so povečani njeni pokrovi, kar ustvarja aerodinamično površino podvozja.

PROTIHRUPNE PNEVMATIKE

 

UX 300e je opremljen z 18-palčnimi pnevmatikami, ki zagotavljajo izjemno stabilnost in izvrstno krmiljenje. 17-palčne pnevmatike pa zagotavljajo najnižji koeficinet upora pri kotaljenju ter zagotavljajo odlično odzivnost in zmogljivosti.

IZKUŠNJA SPOKOJNE KABINE

 

Po zaslugi posebnih akustičnih stekel, ki zmanjšujejo visoke frekvence hrupa vetra, potniki uživajo v zvočno izolirani kabini, ki je obdana s posebnimi penami in vpojnimi materiali, ki izničujejo hrup električnega pogonskega sklopa in cestni hrup. Dodatni sloj izolacije je nameščen tudi pod tepihi in pod nadzorno ploščo.

NATANČNI STANDARDI

 

UX 300e izdelujejo v nagrajeni tovarni Kjušu. Mojstri takumiji, ki se zanašajo na svoja izurjena ušesa in prste, s katerimi zaznajo vsak najmanjši hrup in morebitno nepravilnost, v takoimenovani tihi sobi natančno pregledajo vsak avtomobil. “Voznik bo v novem UX 300h takoj zaznal legendarne vrednote znamke Lexus, kot so tišina, zanesljivost, udobje, nadzor in samozavest," razlaga Takaši Vatanabe, glavni razvojni inženir modela UX 300e.

Lexus UX 300e bo na določenih evropskih trgih predstavljen ob koncu letošnjega leta.