Sprejemanje novih in razburljivih izzivov je del naše znamke, ki zaznamuje luksuzen življenjski slog.
Eden od teh izzivov je stalno izboljševati in nadgrajevati zmogljivost naših modelov F. Verjamemo, da bomo s krepitvijo naših izkušenj in znanja v širokem razponu dirkaških disciplin lahko našim Lexusovim voznikom po svetu vedno nudili neverjetno doživetje vožnje. Zato se v letu 2017 z modelom RC F GT3 usmerjamo v motošport.
Nismo le predani krepitvi našega položaja na dirkah, kjer tekmujemo, ampak želimo našo strast razširiti med vse dirkaške navdušence.
RC F GT3 ima 5,4-litrski motor V8 s šeststopenjskim sekvenčnim dirkalnim menjalnikom. Pokrov motorja, odbijači, zadnji spojler, streha, vratni paneli, sistem za dovod zraka v motorju in armaturna plošča so izdelani iz karbonskih vlaken, kar zagotavlja nizko težo vozila, in sicer le 1300 kg.
Model RC F GT3, ki ga je homologiral pristojni upravni organ za šport, avtomobilsko združenje FIA, bo sodeloval na dirkalnih prvenstvih v ZDA in na Japonskem ter izbranih evropskih dirkah.
V ZDA smo moštvu 3GT Racing dobavili dva avtomobila Lexus RC F GT3 za tekmovanje v razredu GTD dirkalnega prvenstva IMSA WeatherTech SportsCar. Na Japonskem moštvo LM corsa tekmuje z dvema avtomobiloma v razredu GT300 serije Super GT.
V Evropi bosta moštvi Farnbacher Racing in Emil Frey Racing, ki sta lani tekmovali v vzdržljivostni seriji VLN Endurance s prototipi vozil RC F GT3, to sezono nadaljevali svoj razvoj s ciljem dirkati na višjem nivoju dirk GT3 v Evropi v prihodnosti. V letu 2017 bodo tekmovali na evropskih dirkah, vključno z izbranimi prireditvami v mednarodni seriji GT Open.
Lani je Lexus postal prvi azijski proizvajalec avtomobilov, ki je zmagal na dirki vzdržljivostnega prvenstva VLN Endurance na dirkališču Nürburgring Nordschleife s prototipom RC F GT3, ki je 8. oktobra 2016 osvojil skupno zmago na dirki VLN9.
Prav tako je Lexus lani dosegel izjemne rezultate z modelom RC F GT500, drugim dirkalnim avtomobilom iz serije RC F. Model RC F GT500 2016 je lani kraljeval v seriji Super GT na Japonskem, kjer so moštvo Team SARD ter voznika Heikki Kovalainen in Kohei Hirate osvojili naslove prvenstva med moštvi in vozniki v kategoriji GT500.
Ime vozila | LEXUS RC F GT3 |
---|---|
Motor | 5,4-litrski V8 |
Moč | 373+ kW (500+ KM) |
Navor | N/P |
Menjalnik | 6-stopenjski sekvenčni dirkalni menjalnik |
Platišča | 13 x 18 čevljev, 13 x 18 rr – centralno blokiranje 13 x 8'' spredaj in zadaj s sredinsko blokado |
Zavore | železni rotorji |
---|---|
Skupna dolžina | 4.845 mm |
Skupna širina | 2.030 mm |
Skupna višina | 1.270 mm |
Medosna razdalja | 2.730 mm |
Teža praznega vozila | 1.300 kg |